wycie i głośnijsza praca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andrev3
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 6116

    wycie i głośnijsza praca

    Witam,witam
    RENT COMPLEX

    DACAR.team
  • kubao
    Classic
    • 2005
    • 9

    #2
    wycie i głośnijsza praca

    Witam
    Mam octę II 1.9 chip by chiptronic 150 KM. Ostatnio przy przyspieszaniu np na 4 z niskich obrotów wyje cos w okolicy silnika (buczy). Silnik ma moc jak zawsze czyli turbina powinna byc ok. W ASO mowia ze moze byc to poduszka silnika i ze sprawdza ale dopiero w czwartek. Jest gwarancja niech zobacza.
    p.s Teraz jest dodtnia temperatura wycie znikło trochę. Pewnie od minusowej temperatury cos sie skurczylo

    Kuba

    Komentarz


    • #3
      jak wyje to nie poduszka, jak poduszka to by stukało.

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        kubao, chip = brak gwarancji jak beda chcieli to ci wezma gwarancje
        2. tak jak kolega Sigma_74, poduszka nie wyje program chip tronica moze byc za bogaty i turbo nie wydala poprostu sie kończy teoretycznie 150 koni to nie jest duzo ale to juz jest blisko hardcoru tzn 170 koni kiedy turbo robi pa pa w krótkim czasie moja rada przyjżeć sie turbawce i zmniejszyc moc na 140 koni i powinno być oki

        Komentarz

        • chester121
          L&K
          • 2005
          • 1053

          #5
          zgadzam sie z djczasem, IMO troche za duzo konikow bezpieczne to 140KM

          ale co do gwarancji to sam wiesz djczas, jakich mamy specjalistow w ASO
          bez hamowni (o ile program jest dobrze napisany) to nie powinni sie do niczego przyczepic
          przeciez zeby to zauwazyc trzeba miec wiedze a oni ledwo co daja sobie rade z podstawowymi sprawami jak nalewanie oleju (zawsze mi przepelniali :evil: )

          Komentarz

          • brutus
            Rider
            • 2006
            • 329

            #6
            mam OII z chipem i 150 KM to była już straszna masakra, mój tuner powiedział że nie bierze na siebie odpowiedzialności za to co może się wydażyć i zasugerowal mi mniejszy harcore.
            chester121... niestety nawet bez hamowni są wstanie sptawdzić w jest program wgrany do ECU czy niema, był nawet na tym forum ciekawy temat zapodany przez Masters'a odgrzewałam go jakieś dwa tyg. temu
            OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

            Komentarz

            • BioBogon
              Elegance
              • 2005
              • 921

              #7
              Na 100% drży koło zamachowe, bo nie wytrzymuje momentu na niskich obrotach silnika. Było wałkowane na forum już parę razy. Trzeba zmienić program na mniej koksu w okolicach 2000 obrotów lub nie cisnąć gazu na maxa poniżej 2200 obrotów.

              [ Dodano: Sro 14 Lut, 07 16:41 ]
              Związek wycia z temperaturą dodatkowo potwierdza problem z zadużym momentem obrotowym.
              Leon FR 2.0TDI 170KM

              Komentarz

              • AdamB
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 8029
                • Octavia IV (NX3)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #8
                Głośna praca zimnego silnika

                Podłącze się pod ten wątek , mam podobne objawy w swojej OII delikatne jakby wycie w okolicy 1700÷1800 obr./min i w zakresie temp. cieczy chłodzącej od początku do 90°C - po nagrzaniu się silnika wycie ustępuje,
                Na pewno to nie jest związane ze skrzynią biegów, z wciśniętym sprzęgłem, lub na luzie to wycie występuje. Obstawiałbym łożysko pompy wody :niewiem
                Czy macie koledzy takie objawy i co to może być?
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz

                Pracuję...